Halyqline.kz – үздіктер қатарында!

Мемлекеттік қызметтерді қалай алуға болады?

14.07.2025, 10:05 197

Соңғы уақытта азаматтар интернетке көбірек көңіл бөлуде. Қазіргі ақпараттық ғасырда Мемлекеттік қызметтерді мемлекеттік қызметтер порталын пайдалану арқылы да алуға болады . Электрондық өтінішті тәулік уақытына, мереке және демалыс күндеріне қарамастан кез келген уақытта Интернет желісіне рұқсаты бар кез келген компьютер, планшет немесе ұялы телефон арқылы беруге болады. Қызметті алу үшін, Сіз үйден шығуға қажеті жоқ. Электрондық өтініш пен қажетті құжаттар тізімін Мемлекеттік қызметтер порталы арқылы жіберу жеткілікті. Бұдан әрі сіз өз өтінішіңіздің орындалу барысын бақылайсыз.

Портал мүмкіндіктерін жеке және заңды тұлғалар, кәсіпкерлер мен шетелдік азаматтар пайдалана алады. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер порталы мемлекеттік қызметтер, функциялар, ведомстволар туралы ақпаратты ұсынуға, сондай-ақ электрондық түрде қызметтер көрсетуге арналған. Оның көмегімен сіз:

  • қызметті электронды түрде алу;
  • Мемлекеттік қызмет көрсету, алу орны, құны, көрсету мерзімдері және құжаттардың үлгілері туралы ақпарат алу;
  • мемлекеттік мекемелер туралы ақпарат алу.

Электрондық түрде мемлекеттік қызметті алу туралы өтінішті беру мүмкіндігі болу үшін азамат мемлекеттік қызмет көрсету порталында болуы тиіс. Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру: www.egov.kz (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

Портал арқылы сіз көптеген танымал сервистерді пайдалана аласыз:

* төлқұжатты алу;

* айыппұлды төлеу ;

* автокөлікті тіркеу;

* көлік құралын тіркеуден алып тастау;

* атқарушылық іс жүргізу бойынша ақпарат алу;

* атқарушылық іс жүргізудің барысы/жоқтығы туралы анықтама алу;

• тұрғылықты жері бойынша немесе тұрғылықты жері бойынша тіркеуден өту және т. б.

Мемлекеттік қызметтерді келу тәртібімен алу мемлекеттік органға қағаз тасығыштағы құжаттармен келу үшін айтарлықтай уақыт алады, құжаттарды толтыруға кезекте уақыт кетеді және т. б.

         Алайда, мемлекеттік қызметтерді электрондық түрде алу осы проблемалардың барлығын жоққа шығарады.

         Қазір көптеген қызметтер оларды жылдам, қарапайым және сапалы алуға болатын электрондық нысанға көшірілген. Бүгінгі таңда интернет-сала қарқынды қарқынмен дамып келеді, оған интернет-пайдаланушылар санының өсуі де, онлайн-қызметтерге деген сұраныстың артуы да ықпал етеді.

Мемлекеттік қызмет порталын пайдаланудың басты артықшылықтары

* тәулік бойы қол жетімділік (тәулік уақытына, мереке және демалыс күндеріне қарамастан, кез келген уақытта мемлекеттік қызметтерді ұсыну туралы өтініш беру);

* қызметті кез келген электрондық құрылғыны (компьютер, планшет, ұялы телефон) пайдалана отырып, Интернет желісі арқылы сізге ыңғайлы кез келген жерден алу);

* жазбаша растауды күтудің қажеті жоқ;

* есептік құжаттардың бланкілерін сатып алуға жұмыс уақытын, сондай-ақ ақшалай қаражатты үнемдеу;

* кезектердің болмауы;

* жедел ақпараттандыру;

* қолдау қызметінің болуы;

* есептілікті жеткізуді растау;

* сыбайлас жемқорлықтың болмауы, себебі өтініш беруші қызметті алу үшін тікелей ведомствоға өтініш білдірмейді;

* өтінішті өңдеу бойынша жұмыстың әрбір кезеңінде ақпараттандыру;

* бланкілерді толтыру кезінде қателерді болдырмау;

• қызметті алудың тіркелген мерзімі.

* электрондық құжат айналымы жүйесін енгізу салдарынан бюрократиялық сымдарды жою.

Электрондық мемлекеттік қызметтерді көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетіне «электрондық үкімет» веб-порталында көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті лауазымды адамының ЭЦҚ қойылған электрондық құжат түрінде келіп түсетін электрондық нысанда да ұсынылады.

Алмаганбетова Эльмира Сагатбековна,

Қызылорда бөлімшелік көліктегі  санитариялық-эпидемиологиялық

бақылау басқармасының бас маманы

Пікірлер жоқ. Бірінші болыңыз!

Пікір жазыңыз

Тағы да оқыңыз: